شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

بدست آوردن لینک های با ارزش

بدست آوردن لینک های با ارزش

روش های متفاوتی به ذهن آدمی می رسد که چگونه از دیگر سایت ها لینک بگیرد. با توجه به تغییرات اساسی گوگل که توجه خاصی به مرتبط بودن لینک با موضوع صفحه لینک دهنده دارد گرفتن لینک با ارزش یکی از عوامل مهم در سئو به حساب می آید. نوشتن یک مطلب خوب و کاربردی می تواند برای گرفتن لینک با ارزش کافی باشد و با کمی تلاش باران لینک به صفحه شما خواهد آمد.

چرا هنوز باید در گرفتن لینک مراقب باشید؟

با وجود همه سر و صدا و رقابتی که وجود دارد، لینک اساس وب را تشکیل می دهد و همان طور که می دانید لینک جزء کلیدی در الگوریتم گوگل باقی خواهد ماند پس برای هر کسب و کار بلند پروازآنه داشتن، برنامه برای بدست آوردن لینک ضروری است. داشتن لینک با ارزش علاوه بر بهبود سایت در نظر موتورهای جستجو می تواند مزایایی هم داشته باشد مانند:

۱- ترافیک قابل توجه
۲- آگاهی دادن مردم از برند تجاری شما
۳- تثبیت در اجتماع

نمیخواهم بگویم که گوگل را فراموش کنیم ولی داشتن لینک با ارزش بالقوه کسب و کار شما را افزایش خواهد داد. لینک های درآمدی افسانه نیستند اگر شما یک برند و شرکت معروف باشید باز هم نیازمند زمان، خلاقیت و مدیریت هستید تا سرمایه گزاری رو به جلو داشته باشید. کار را بر روی محتوای اساسی و بلند مدت شروع کنید نه اینکه ضربه ای باشد که اثر کوتاهی گذاشته و از بین برود.

با داشتن برنامه ریزی کار کنید به این معنی که شما اول هر ماه با یک کاغذ سفید رو به رو نباشید و برنامه های خود را آماده داشته باشید. بعد از آن می توانید نتیجه تلاش خود را در  بازاریابی آنلاین مشاهده کنید و لذت ببرید.

حتما شما هم کتاب هایی مانند پدر پول دار و پدر بی پول را خوانده اید. در آن ها نشان می دهد که بهتر است پول برای شما کار کند نه شما برای پول و نتیجه کلی که از این کتابها گرفته می شود تفاوت در تفکر انسان ها را نشان می دهد. پس سعی کنیم بزرگ بیاندیشیم.

وقتی بیشتر دقت می کنیم میبینیم که مسائل روزمره بسیاری از ما هم به این سمت کشیده می شود. همان طور که دارا داراتر می شود، پول دار پول دارتر، فروش بیشتر فروش بهتر و غیره و غیره. این قوانین در سئو هم صادق است. Mike Grehan در مقاله ای که نوشته کاملا بطور دقیق به این موضوع پرداخته است و در آن “داشتن صفحه ای با پیچ رنک بالا برای جذب لینکهای بیشتر موثرتر هستند” را برجسته کرده است.

در اصل آن صفحاتی که دارای جذب طبیعی لینک هستند و دارای رتبه کمی هستند می تواند برای سئو کاران و بازاریابان هوشمند راهی باشد تا لینک کم را به لینک زیاد تبدیل کنند.

منبع : انجمن سئو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale