شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

استراتژی لینک بیلدینگ چیست؟

استراتژی لینک بیلدینگ چیست؟

به روندی که طی آن سعی در افزایش لینک دادن سایت های دیگر به سایت شما (بک لینک به سایت شما) می شود را استراتژی لینک بیلدینگ می گویند. که گاه با اهداف فراگیری همراه است. این بک لینک ها از مطالب بخش های مختلف متعلق به سایت شما استفاده می کنند و این مطالب می توانند هرچیزی درباره ی اخبار محصول و سرویس دهی شما باشند.

دستور العمل ساخت استراتژی لینک بیلدینگ
اجزای مختلفی برای ایجاد استراتژی لینک بیلدینگ وجود دارد که وجود برخی از آنها برای کسب موفقیت ضروری است و برخی دیگر الزامی نیستند اما به موفقیت شما کمک می کنند و همه اینها به چیزهای با ارزش و منابعی که در دست شماست بستگی دارد

تعیین هدف
لینک بیلدینگ هم نوعی بازاریابی آنلاین است و همانند همه بازاریابی های دیگر باید با هدف گذاری شروع شود. دانستن هدف به شما این اطمینان را می دهد که استراتژی که شروع به ابداع کرده اید، شما را به موفقیت می رساند. شما باید اطمینان پیدا کنید که هدفی که برای ایجاد استراتژی لینک بیلدینگ تعیین کرده اید به هدف تجارتتان ارتباط نزدیکی دارد برای مثال ممکن است شما ساخت ۱۰ لینک بیلدینگ را هدف گذاری کرده باشید، در صورتی که ۱۰ لینک بیلدینگ، کمکی به تجارت شما نکند

در اینجا ما با موضوع کوچکی مواجه هستیم. می دانیم که لینک بیلدینگ نقش مهمی در الگوریتم های موتورهای جستجو ایفا می کند، بنابراین آیا هدف گذاری دست یافتن به بک لینک های بیشتر به افزایش رتبه ما در گوگل کمک نمی کند؟ افزایش رتبه در گوگل به افزایش بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه افزایش مشتری منجر می شود، درست است؟ همه اینها درست است اما مشکلی که وجود دارد این است که ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا لینک بیلدینگ های شما در رتبه بندی گوگل تاثیر بگذارد. موضوع به این راحتی نیست که شما امروز به ایجاد لینک بیلدینگ اقدام کنید و فردا نتیجه آن را ببینید. این مشکل در صنعت هایی که حالت رقابتی دارند وجود دارد .

این موضوع منجر به ایجاد مشکل برای سئو کارها شده است، چرا که نشان دادن موفقیت آمیز بودن استراتژی که برای لینک بیلدینگ پیش گرفتند دشوار است حتی اگر کار را با یک هدف گذاری مطمئن شروع کرده باشند .
به همین دلیل نه تنها باید کار را با یک هدف گذاری واقع بینانه شروع کرد بلکه هدف تعیین شده باید خیلی هوشمندانه تر از ساخت x مقدار لینک بیلدینگ به عنوان هدف باشد

همانطور که گفته شد هدف گذاری در استراتژی لینک بیلدینگ باید خیلی مرتبط با هدف از تجارتمان باشد و در آخر نتیجه اش تاثیر مستقیمی روی تجارت مورد نظر بگذارد. برای مثال شما ممکن است بخواهید بازدید کنندگان سایت را برای فروش بیشتر افزایش دهید .

شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که موفقیت در سئو و لینک بیلدینگ یک شبه میسر نمی شود و نتیجه آن آنی نیست. مثل همه بازاریابی های موفق دیگر باید تمرکزمان را برای طولانی مدت بگذاریم و نه موفقیت سریع و یک شبه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale