شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

تاثیر بک لینک در تجارت ما | گروه تبلیغاتی بک لینک وب

تاثیر بک لینک در تجارت ما

بک لینک ها فاکتور مهمی برای موتور های جستجو جهت رتبه دهی هستند. وبلاگ ها و سایت هایی که در زمینه کسب و کار شما مشغول به کارند می توانند در توسعه بک لینک های شما موثر باشد.که البته این ارتقاء، به محتوا و تصاویری که شما در سایتتان درج میکنید بستگی دارد. هدف اصلی توسعه، گرفتن بک لینک است اما کارهای بیشتری است که برای این موضوع باید انجام داد.

اطلاع رسانی به سایت های دیگر درباره وب سایت خود می تواند باعث افزایش ارتباط شما با افراد با نفوذ در تجارت مورد نظرتان شود و لینک کردن این گونه سایت ها به سایت شما باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود و این بسیار با ارزش است چرا که اگر خود به ایجاد بک لینک نپردازید مبلغان و حمایت کنندگانی را برای این کار خواهید داشت.

افزایش ترافیک سایت
داشتن بک لینک خوب در سایت های معتبر می تواند بازدید سایت ما را زیاد کند. حال اگر این سایت ها مرتبط با موضوع سایت ما باشند می تواند باعث افزایش فروش ما شود. ارزش لینک فقط برای سئو سایت نیست بلکه برای جذب مشتری هم هست.

بین اینکه شما در بین تعداد زیادی شنونده که ممکن است به دنبال موضوع شما نباشند و تعداد کمتری شنونده که مشتاق مطالب شما باشند در معرض دید قرار بگیرید تفاوت عمده ای وجود دارد. به عبارت دیگر افرادی که مطالب یک وبلاگ که مرتبط با موضوع دلخواهشان است را دنبال می کنند خیلی بیشتر به راهنمایی های وبلاگ نویس اهمیت می دهند تا کسانی که در CNN مطلبی را دنبال می کنند حتی اگر تعداد گروه دوم بیشتر باشد.

توسعه نام تجاری
بک لینک خوب می تواند شما را در توسعه نام تجاری تان یاری کند و باعث اعتبار شما شود. روش هایی در گرفتن بک لینک مثل ایجاد یک محتوای مناسب وجود دارد که می تواند تخصص شرکت شما را به همه نشان دهد و باعث ترقی برند شما شود. برای مثال اگر شما مطلبی در رابطه با دانستنی های مرتبط با کسب و کار خود نوشته و آن را انتشار دهید شانسی برای شناخته شدن در کسب و کار خود پیدا کرده اید. وقتی شما اطلاع رسانی کنید و سعی در لینک گرفتن از سایت های دیگر کنید درواقع تخصص خود را به همه نشان داده اید و از آنها خواسته اید که مطلبتان را انتشار دهند و به بقیه نیز نمایش دهند.

اهمیت داشتن یک homepage مناسب جهت کسب بک لینک
قبل از لینک شما احتیاج به مطلبی ارزشمند دارید که اغلب بخش homepage شما را تشکیل می دهد. البته گاهی افراد لینک را به بخش هایی به جز homepage مثل بخش وبلاگ نویسی، ابزار و… سایت خود ارجاع می دهند گاهی این بخش ها از قبل در سایت شما وجود دارد و گاهی شما این بخش ها را با هدف ایجاد بک لینک درست می کنید. این چیزی است که با عنوان کسب بک لینک و یا شایسته لینک شدن توسط سایت های دیگر از آن یاد می کنیم. در حقیقت گرفتن بک لینک باید با مطلبی که سزاوار لینک شدن باشد شروع شود. گرفتن بک لینک با یک صفحه وب کم ارزش کار دشواری است اما اگر افراد یک مطلب را ارزشمند وسزاوار تقسیم کردن با بقیه ببینند کار بسیار آسان تر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale