شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

لینک بیلدینگ چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟ | بک لینک وب

لینک بیلدینگ چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

لینک بیلدینگ یعنی انجام کارهایی که باعث میشود سایتهای دیگر به سایت شما لینک دهند که اصطلاحا به آن بک لینک می گویند.
لینک بیلدینگ راه و روشهای متفاوتی دارد، از این رو سئو کارها لینک بیلدینگ را سخت ترین قسمت کار خود می دانند. خیلی از سئو کارها بخش عمده از وقت خود را صرف  لینک بیلدینگ می کنند. پس اگر شما در مبحث لینک بیلدینگ حرفه ای شوید در راس  رقیبانتان قرار می گیرید.

چرا لینک بیلدینگ در سئو اهمیت دارد؟

قبل از هر چیز بهتر است ابتدا با ساختار اولیه یک لینک آشنا شویم:

</a>خرید بک لینک<“a href=”www.backlinkweb.net>

<a>علامت شروع لینک است، که به آن تگ انکر (anchor) هم می گویند به همین دلیل با حرف a شروع می شود. این علامت تگ لینک را باز می کند و به موتور های جستجو می گوید که در ادامه لینک به مکانی دیگر وجود دارد.

href مخفف کلمه ‘ hyperlink erfrral' و محل قرار گیری آدرس سایت است.

متن “www.backlinkweb.net” آدرس صفحه ای که به آن لینک می شود است. البته همیشه بیانگر آدرس یک صفحه وب نیست و گاهی آدرس یک عکس و یا فایل برای دانلود درون دابل کوتیشن (” “) قرار می گیرد.گاهی اوقات آدرس با علامت # همراه است که این بیانگر لینک محلی است که شما را به بخش دیگری از صفحه ای که در آن قرار دارید می برد.

عبارت خرید بک لینک متن قابل مشاهده در سایت است در واقع با کلیک بر روی عنوان خرید بک لینک شما به وب سایت “www.backlinkweb.net” ارجاع داده می شوید.

 و در آخر عبارت <a/> را داریم که تگ پایانی لینک است.

چرا موتورهای جستجو این بک لینک ها را بررسی می کنند؟

دو دلیل برای استفاده از لینک ها برای موتور های جستجو وجود دارد

۱ . برای کشف صفحات وب جدید
۲ . برای تصمیم گیری اینکه چه امتیازی به سایت بدهند. وقتی که موتورهای جستجو وارد یک صفحه وب می شوند محتویات آن را در فهرست خود ذخیره می کنند، و در این صورت است که تصمیم می گیرند با توجه به محتوا و کلمات کلیدی مناسب در متن، چه رتبه ای به آن صفحه بدهند.)

البته گوگل تنها به محتویات متن امتیاز نمی دهد بلکه به تعداد بک لینک هایی که سایت های دیگر به صفحه شما داده اند و اعتبار آن سایت ها (پیج آتوریتی) هم توجه می کند.

به بیان ساده تر اینکه هرچه تعداد بک لینک های سایت های معتبر به سایت شما بیشتر شود رتبه شما در موتور جستجو بیشتر می شود. بک لینک راه بسیار خوبی برای ارزشیابی کیفیت یک سایت است، چرا که می توان تعداد لینک هایی که به یک سایت ارجاع می شود را به عنوان یک رای گیری درباره مناسب بودن محتوای سایت در نظر گرفت.
برای مثال اگر کسی به صفحه ی دیگری لینک کند پس حتما محتویات آن سایت سزاوار این بوده است که به آن لینک کنند. در واقع آن سایت را به عنوان یک منبع مفید معرفی کرده است. در غیر اینصورت لینک نمی کرد. درست مثل این است که شما یک رستوران بد را به دوستتان معرفی نمی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale