شماره تماس در ساعات اداری: ۸۹ ۴۸ ۴۶ ۴۴ – ۰۲۱ | ۰۴۰۴ ۱۴۴ – ۰۹۳۵

آیدی تلگرام پشتیانی در ساعات غیر اداری: poshtibansite@

آموزش انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت

آموزش انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت

ابتدا به تعریف کلمات کلیدی یا همان کلیدواژه می پردازیم.

کلمات کلیدی (کلیدواژه) همان کلماتی هست که کاربران اینترنتی بنا به نیاز خود در گوگل جستجو می کنند.

لزومی ندارد که کلید واژه یا کلمه کلیدی، حتما شامل یک کلمه باشد، در واقع ممکن است یک کلمه کلید مناسب از چند کلمه تشکیل شده باشد.
به عنوان مثال : سئو سایت، ٢ کلمه است ولی هر دو کلمه کنار هم یک کلمه کلیدی یا یک کلید واژه را تشکیل می دهند. یا ‘طراحی سایت ارزان‘  که ٣ کلمه است ولی هر ٣ کلمه کنار هم باشند، یک کلمه کلیدی می شوند.

وقتی سایت را برای کلمه کلیدی بهینه سازی و یا سئو کنیم، باعث می شود از طرف موتور جستجو گوگل کاربران بیشتری وارد سایت شوند. هر صفحه سایت می تواند رتبه ای متفاوت از دید گوگل داشته باشد. این رتبه با تعداد مطالب آن صفحه و یا کلمات کلیدی که در مطالب آن صفحه درج شده است رابطه مستقیم دارد.

جهت بهینه سازی کلمات کلیدی حتما نباید صفحه اول سایت را انتخاب کنید، حتی می توانید برای هر کلمه کلیدی یکی از صفحات داخلی سایت را انتخاب کنید. ممکن است یکی از صفحه های داخلی سایت، به عنوان مثال صفحه مقالات با توجه به نوع محتوا و یا تعداد مطالب برای بهینه سازی (سئو سایت) کردن کلمه مورد نظر شما، رتبه گوگل مناسب تری داشته باشد.

اما کلید واژه مناسب را چگونه پیدا کنیم؟

اولین کار استفاده از سایت گوگل است. کلید واژه مورد نظرتان را در گوگل وارد کرده و نتایج جستجوی کاربران دیگر در گوگل را مشاهده کنید و کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید.

کلید واژه مناسب را چگونه پیدا کنیم؟ | بک لینک وب
اگر شما چند کلمه کلیدی انتخاب کردید که تقریبا شبیه به هم هستند و فقط از نظر ترتیب کلمات با هم تفاوت دارند و مردد هستید که از کدام کلمه استفاده کنید می توانید از سرویس (Google Trends) استفاده کنید.

گوگل ترندز، یکی از سرویس های رایگان گوگل است که به شما این اجازه را میدهد تا چند کلمه کلیدی را با هم مقایسه کنید و بفهمید جست و جوی کدام کلمه کلیدی توسط کاربران بیشتر است.

یافتن کلمه کلیدی به کمک گوگل ترندز | بک لینک وب
یافتن کلمه کلیدی به کمک گوگل ترندز

روش دیگر برای انتخاب کلمات کلیدی و بالا بردن سئو سایت کمک گرفتن از سایت www.keywordtool.io

وب سایت keywordtool.io یک وب سایت حرفه ای در زمینه پیدا کردن انواع کلیدواژه (کلمات کلیدی)است. سرویس ارائه شده در این سایت تنها محدود به گوگل نیست و از سرویس بینگ ، یوتیوب و فروشگاه های اپلیکیشن (مناسب برای سایت های دانلود و یا فروش اپلیکیشنن) هم پشتیبانی می­کند. همچنین از زبان فارسی نیز به خوب در حال پشتیبانی می باشد. با وارد کردن کلمه مورد نظر ، کلیدواژه های خوبی را برای شما نمایش داده می­شود و با قابلیت کپی کلیدواژه ­ها، به راحتی می­توانید از آن­ها استفاده کنید.و می توانید سئو سایت خود را افزایش دهید.

وب سایت حرفه ای در زمینه پیدا کردن انواع کلیدواژه | keywordtool.io | بک لینک وب

منبع :‌سایت پشتیبانی وب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره عید تا عید |تخفیف خرید رپورتاژ آگهی 40% و خرید بک لینک 30% اطلاعات بیشتر در لینک : https://backlinkweb.net/sale